Tuesday, June 15, 2010

bukan aku

1:48 am: .....

1:49 am: masih berfikir...

1:50 am: ok.aku tahu aku perlu menaip sesuatu.

tapi...apa yang aku nak tulis??hmmm..masing-masing pun ada benda yang mereka nak tulis.serius aku tiada idea dan malas nak fikir benda apa yang aku nak tulis dalam blog ni.sesungguhnya blog bukan kesukaan aku. serius aku 'post' ni pun sebab aku tahu setiap ahli kumpulan kena aktif dalam blog ni.jadi??sungguh hipokritnya.

blog menjadi tempat untuk seseorang menzahirkan pendapat, perasaan, berkongsi ilmu, dan hampir rata-rata pengguna blog menjadikan blog sebagai diari harian.tapi....blog, masih lagi bukan menjadi tempat pilihan aku untuk berkongsi sesuatu.tidak.dan itu yang aku pasti.

aku masih menaip...

buntu...

tidak sesuai sebenarnya...

bukan aku...

betul.

blog bukan aku!!


:-S

1 comments:

fatiOn said...

ye...sama di sini...tiada perasaan untuk menulis blog.....:(

bukan kekurangan pengalaman atau lemah dr sudut membaca tetapi sikap malas itu sendiri...haha

Post a Comment